Jak wybrać operatora płatności dla sklepu e-commerce?

Nowoczesny sklep internetowy powinien zostać wyposażony w udogodnienia, które przyciągną klienta. Jednym z takich udogodnień jest szeroki wybór dostępnych metod płatności. W tym celu trzeba wybrać odpowiedniego operatora – ale jak dokonać właściwego wyboru?

Szeroki wybór kanałów płatności

Na początku powinieneś przemyśleć, które formy płatności przyciągną klientów. Najlepiej zdecydować się na operatora, który umożliwia płatności za pomocą kart płatniczych i pay-by-link, czyli systemu, który przekierowuje klienta na stronę banku i umożliwia wykonanie szybkiej transakcji.

Warto przy tym wziąć pod uwagę nie tylko najpopularniejsze instytucje bankowe, ale także te mniej powszechne. Nie można zapomnieć również o BLIK-u, który stał się ulubieńcem konsumentów ceniących sobie wygodę i szybkość dokonywania transakcji. Szeroki wybór kanałów obsługuje operator płatności przelewy24.pl – wydaje się więc naprawdę dobrą opcją.

Operator wzbudzający zaufanie

Klienci są coraz bardziej świadomi. Wiedzą, na co zwracać uwagę i jak dokonywać transakcji w bezpieczny sposób – mogą więc nie być przekonani do małego, nieznanego operatora. Więksi operatorzy płatności nie tylko wzbudzają pozytywnie odczucia w klientach, ale przede wszystkim – zapewniają wszystkim stronom bezpieczeństwo transakcji. Warto zdecydować się więc na ,,gracza” popularnego na rynku.

Wysokość prowizji

Współpraca z operatorem płatności powinna być oczywiście opłacalna. Warto postawić na takiego z nich, który oferuje dobre warunki (które oczywiście możemy negocjować). Powinniśmy przede wszystkim przedstawić operatorowi szczegółowe informacje dotyczące szacowanego obrotu – a on na ich podstawie dopasuje najbardziej dogodną ofertę współpracy. Nie da się podjąć współpracy bez prowizji – jednak w skali roku stosunek zysków do strat okazuje się naprawdę dobry: duża liczba metod płatności sprawia przecież, że ilość klientów z dnia na dzień wzrasta.

,,Klient nasz pan” – ta popularna zasada ma potwierdzenie także w przypadku sklepów internetowych. Pamiętaj więc, że sklep powinien przyciągać nie tylko ciekawą ofertą i nowoczesnym wyglądem, ale także nowoczesnym systemem płatności!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *