Co wskazuje na to, że zarządzanie procesami w firmie jest nieefektywne?

Zastanawiasz się, jak usprawnić procesy, przebiegające w firmie? Masz wrażenie, że zarządzanie nimi nie jest efektywne,…

Jak planować strategię marketingową i jakie działania w niej uwzględnić?

Odpowiednia strategia marketingowa pozwala na uzyskanie jeszcze lepszych rezultatów w promocji, także tej internetowej. Jak należy…

Dlaczego system CRM to dobre rozwiązanie dla Twojej firmy? Sprawdź!

Współczesne systemy CRM znacznie wykraczają poza swoją pierwotną funkcję, czyli zarządzanie relacjami z klientami. Nowoczesne platformy,…

Podatek od refaktury – co i kiedy trzeba opłacić?

Refakturowanie jest popularnym działaniem w księgowości. Chociaż cieszy się dużą popularnością, to często sprawia przedsiębiorcom problemy.…

Postępowanie sporne – czyli co?

Każdy biznes jest obarczony pewnym stopniem ryzyka. Spory z kontrahentami i instytucjami mogą mieć charakter prawny…

Jak wybrać operatora płatności dla sklepu e-commerce?

Nowoczesny sklep internetowy powinien zostać wyposażony w udogodnienia, które przyciągną klienta. Jednym z takich udogodnień jest…

Jakie są korzyści z przechowywania dokumentów w zewnętrznym archiwum

Przechowywanie dokumentów to obowiązek każdej firmy. Zewnętrzne archiwa wychodzą naprzeciw potrzebom przedsiębiorców. Dlaczego warto korzystać z…

Serwer HPE dla twojej firmy

Tym czym jest serwer dowiadują się już uczniowie szkół podstawowych na zajęciach z informatyki. Nic w…

Kiedy Klient może nam nie zapłacić wystawionej faktury w branży budowlanej?

Klient, który spóźnia się lub wręcz odmawia płatności to zmora budowlańca. Wybudowaliśmy dom albo wywierciliśmy studnię,…

Dlaczego warto wybrać telefon konferencyjny?

Skuteczna komunikacja pomiędzy pracownikami, klientami czy kontrahentami to niezbędny element udanego prowadzenia biznesu. Z oczywistych względów…