Dlaczego system CRM to dobre rozwiązanie dla Twojej firmy? Sprawdź!

Współczesne systemy CRM znacznie wykraczają poza swoją pierwotną funkcję, czyli zarządzanie relacjami z klientami. Nowoczesne platformy, takie jak Salesforce, to swoiste centrum dowodzenia przedsiębiorstwa, które przyczynia się także do wyższej efektywności działów sprzedaży i marketingu, a jednocześnie poprawia obieg informacji w firmie. Dowiedz się, co system CRM może wnieść do Twojego biznesu!

Multifunkcjonalność systemu CRM

Dobry system CRM znacznie podwyższa jakość obsługi klientów, ponieważ pozwala na wielokanałową komunikację, budowanie bazy wiedzy i informacji o klientach oraz szybsze rozwiązywanie ich problemów. W procesie sprzedaży platforma CRM pomaga automatyzować rutynowe czynności i przyspieszyć finalizowanie transakcji, dzięki czemu handlowcy mogą skupić się na swoich najważniejszych zadaniach. Narzędzie to daje także więcej możliwości przy tworzeniu kampanii marketingowych, choćby poprzez zarządzanie nimi z jednej platformy i raportowanie w czasie rzeczywistym.

Dobrych systemów CRM bronią liczby!

Jeśli wciąż zastanawiasz się, czy system CRM jest dobrym rozwiązaniem dla Twojej firmy, zwróć uwagę na doświadczenia dotychczasowych użytkowników. Przedsiębiorstwa, które zdecydowały się na wdrożenie najpopularniejszej na świecie Platformy Salesforce osiągnęły średni wzrost efektywności sprzedaży na poziomie 44%, przyspieszyły finalizowanie transakcji o 38%, a konwersję leadów – o 30%. Liczby nie kłamią, a warto wiedzieć, że Platforma Salesforce jest w pełni skalowalna, a więc odpowiada również na potrzeby mniejszych przedsiębiorstw i da się ją tanio zaimplementować poprzez szybkie wdrożenie oparte o gotowe narzędzia.

Korzyści wynikające z przechowywania danych w chmurze

Nowoczesne systemy CRM działają w chmurze. Wiąże się to z dodatkowymi benefitami, na przykład wyższym bezpieczeństwem i niezależnością od ewentualnych awarii technicznych. Ponadto, każdy pracownik ma dostęp do informacji przez 24 godziny na dobę z dowolnego urządzenia i miejsca na świecie, co także poprawia efektywność.

Utrzymanie i rozwój, czyli więcej możliwości

Dobry system CRM, taki jak Platforma Salesforce, której wdrażaniem na polskim rynku zajmuje się firma Craftware, będzie rósł i zmieniał się wraz z Twoją firmą. Utrzymanie i rozwój platformy Salesforce to regularne aktualizacje, liczne rozszerzenia, dedykowany sklep online AppExchange i możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia dostawcy platformy.

Czy jesteś gotów wznieść swój biznes na wyższy poziom z systemem CRM?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *